Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría da educación | Código | 652G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. |
A2 | Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A3 | Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. |
A4 | Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. |
A5 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A7 | Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A11 | Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A13 | Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención. |
A16 | Comprender a traxectoria da Educación Social e a configuración do seu campo e identidade profesional. |
B2 | Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
B3 | Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |