Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía | Código | 652G03005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Realización adecuada das tarefas: neste sentido, enténdese que unha realización adecuada ou correcta inclúe unha entrega puntual dos traballos, e que estes se realizaron a computador. Ademais, cando teñas que redactar o exame final este debe aparece ben estruturado e redactado e sen faltas de ortografía. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A11 A13 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 |
C1 C4 C6 C7 C8 |
Organización adecuada do tempo: que aprendas a distribuír e priorizar tarefas, para non ter que facer as cousas no último minuto, ou ter que expor en clase sen preparar ben o tema. | B1 B6 |
C6 |
|
Desenvolvemento de habilidades interpersoais: refírome á capacidade de traballar en equipo, que che obrigará a coordinarche cos teus compañeiros, a resolver conflitos, a ceder e negociar. | B3 B5 B6 |
C1 |
|
Xestión de problemas: sen dúbida terás que solucionar dificultades de diverso tipo, porque quizá non atopes sempre o texto que queres na Biblioteca, e terás que ver como o resolves... | A20 |
B1 B3 |
C6 C7 |
Desenvolvemento de habilidades lingüísticas: a comunicación e a expresión oral quizais resultarache algo difícil en ocasións, pero é necesario adestrarse... | B6 |
C1 C7 |
|
Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A11 A13 A20 |
B1 B2 B4 B5 |
C4 C6 C8 |
Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. | A1 A3 A5 |
B5 |
|
Identificar e analizar os factores contextuales que afectan os procesos de intervención socioeducativa. | A5 A8 A11 A20 |
B4 B5 B6 |
C4 |
Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. | A6 A9 A13 |
B2 B3 B4 B6 |
C1 C6 |
Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos. | A4 A5 A8 A20 |
B1 B3 B4 |
C4 |
Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. | A6 A9 A10 A11 A13 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 |
C1 C4 C6 C8 |
Analizar, difundir, xestionar, orientar e desenvolver procesos de promoción cultural. | A10 A11 A20 |
B1 B2 B5 B6 |
C1 C4 |
Observar, analizar, interpretar, facilitar e favorecer procesos de mediación social, cultural e educativa. | A11 A20 |
B1 B5 |
C4 |