Actividades iniciais |
Unha vez presentada a asignatura, os alumnos/as debaterán sobre os contidos da mesma, así como sobre conceptos e terminoloxía básica da avaliación de programas. Desenvolverán algúns dos termos por escrito a fin de poder avalíar os coñecementos previos sobre a temática. |
Sesión maxistral |
Exposición por parte do profesor/a dos contidos, ben na aula asignada ao grupo-clase, ou noutra aula dotada de deteminados apoyos didácticos.
|
Presentación oral |
Defensa dos traballos tutorizados |
Traballos tutelados |
O alumnado realizará un traballo práctico, no cal fará unha búsqueda bibliográfica e información sobre programas de intervención logopédica. Unha vez analizados elixirá un deles para o cal deseñará a avaliación do mesmo. Deseñará ademais os instrumentos para a recollida da información, así como o tratamento que fará da mesma e fará unha proposta de informe final. Este traballo será realizado en grupo de como máximo tres alumnos/as.
(Se fose factible, dito traballo desenvolverase nun entorno real). |