Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñocemento das producións culturais da Humanidade (Arte, Pensamento, Literatura e Institucións) |
A2 |
Coñocemento do pasado desde un punto de vista diacrónico |
A3 |
Coñocemento do espazo e do territorio |
A4 |
Coñocemento dos diferentes bens e recursos patrimoniais e do seu réxime xurídico |
A5 |
Coñecemento de estratexias de desenvolvemento cultural e medioambiental |
A6 |
Coñecemento do comportamento humano individual e social |
A7 |
Coñecemento sincrónico y diacrónico de diversas realidades culturais actuáis |
A8 |
Coñocemento básico da realidade socio-política contemporánea |
A11 |
Coñecemento das técnicas e métodos de traballo e análise das ciencias humanas e sociais |
A14 |
Deseño e producción de bens culturais |
A15 |
Avaliación de impactos medioambientais e patrimoniais |
A17 |
Innovación na presentación e difusión da cultura |
A18 |
Identificación e construción creativa das necesidades do mercado cultural |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional |
B10 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B11 |
Capacidade de xestión da información relevantes. |
B12 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares |
B13 |
Recoñecemento da riqueza da diversidade e da multiculturalidade |
B15 |
Saber abordar conflitos interpersonais |
B16 |
Capacidade para a adaptación a cambios no contorno |
B17 |
Capacidade para emprender melloras e propoñer innovacions |
B20 |
Creatividade e orixinalidade no pensamento e na práctica |
B21 |
Sensibilidade social, senso da xustiza e da equidade e sensibilidade cara á desigualdade |
B22 |
Sensibilidade polo medio ambiente e a súa protección. |
B31 |
CB4-Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio |