-LER: Como facer exercicios de comprensión lectora |
Que é o pensamento crítico? Diferentes niveis de comprensión dun texto; gramática; vocabulario; estrutura; figuras retóricas; historia e trama; temas; caracterización; inferencia; dedución; análise; alcance e repercusión; significado e interpretación; conclusións; etc.
|
-FALAR: Como falar en público; como facer unha presentación oral; como participar nun debate; como comportarse nunha entrevista de traballo
|
Tipos de discursos; consejoss para loitar contra o medo escénico; uso de pausas, entoación e ritmo na oralidade; linguaxe corporal; cohesión e coherencia; convencer e persuadir; etc.
Contidos léxicos: ampliación do vocabulario, con especial atención a xiros e frases feitas. Temas: diversidade cultural; dereitos humanos; medioambiente; artes plásticas e escénicas; cinema, música e literatura; deporte e saúde. |
-GRAMÁTICA E VOCABULARIO: Repaso e consolidación de formación e uso de palabras, como tamén de estruturas gramaticais importantes. |
Contidos gramaticales: 1. Repaso e consolidación das distintas categorías: verbos (modal verbs, multi-word verbs, etc.); substantivos, pronombres, artigos e determinantes; adxectivos e adverbios; preposicións e conxuncións. 2. Estruturas gramaticales: voz pasiva; estilo indirecto; oracións condicionais; estruturas de relativo; subordinadas adverbiais; etc.
|