Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Norteamericana nos seus Textos | Código | 613G03047 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | A6 A10 A11 A14 A15 A16 | Os estudantes traballarían en grupos (ata 4 estudantes máx.), e presenta un tema á clase. Dunha lista proporcionada polo instrutor, os estudantes elixen un autor concreto e texto que non é incluído na lista de lecturas necesaria. Isto é unha presentación de Powerpoint. Esíxese que proporcionan, polo menos, a información seguinte: breve resumo de argumento; recepción crítica de traballo (mínimo dun possitive e unha revisión negativa); unha entrevista co autor (se e cando posible); información dun capítulo dun libro;; poden tamén incluír algún material visual como un clip da adaptación de película, un clip dun documental, ou noticias do media).Students son animados poñer algunhas tarxetas con notas, pero son animados a non se preparar para o presentación completo. |
30 |
Proba de resposta breve | A2 A7 A8 A18 A19 | Este é a proba "Identify-Quizz". A estudantes é proporcionada unha lista que inclúen algún do seguir: elementos, metaphores, expresións recorrentes, marcas, información intertextual, nomes correctos, postas, etc. Estudantes deberían identificar autor e texto, e comentar nos palabra/palabras particulares dados. Comentarían nas razóns polas cales son pertinentes para o texto completo. Por que? Por que non? Respostas son abertas, pero os estudantes deberían utilizar probas de texto. "Indentify-Quizz" está baseado en información de lecturas necesarias. |
10 |
Proba de ensaio | B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C2 C3 C4 | Suponse que isto é a proba máis pertinente porque cobre unha serie ampla de tarefas. Estudantes deberían demostrar que teñen un bo agarre de inglés. Teñen que expresar as súas ideas claramente e coherentemente. Posto que isto é un ensaio comparativo, estudantes teñen que elixir entre varias opcións, e proporcionar un ensaio ben organizado, onde fan despexar os seus puntos ao mesmo tempo apoian as súas ideas con probas (citas) do texto. Intente necesidades e introdución, un corpo e unha conclusión. Isto non é unha tarefa descritiva, e non estou a esperar ler as súas notas de clase, senón que aprendo da súa lectura persoal e creativa dos textos/temas necesarios. Ensaio está baseado en información de lecturas necesarias. Anterior ao ensaio comparativo, estudantes son tamén esixidos que escribe un ensaio curto tomar á casa sobre unha selección de textos e autores. |
40 |
Obradoiro | C6 C7 | Obradoiro/Quotation Test. Baseado na experiencia gañada durante o Taller de Cita, estudantes son preparados para pasar unha proba de dentro clase onde se lles pide que se concentran nunha cita particular e proporcionan non soamente unha lectura minuciosa pero tamén identificar autor, e traballo, narrador, ton de protagonistas e estilo. Isto non é unha cuestión descritiva, senón unha cuestión onde se supón que o estudante le criticamente. Citas son seleccionadas entre as lecturas necesarias. Estudantes son proporcionados varias eleccións (ata catro). |
20 |
Observacións avaliación | |||
Os estudantes han de aprobar TODAS as probas para conseguir APROBAR. Os que non alcancen a nota media (50 puntos) de cada proba terán que presentarse ao exame de Xullo. A proba de Xullo consta dos seguintes apartados: 1) Test resposta curta; 2) Análise dunha cita das lecturas obrigatorias (incluirase: nome do autor ou texto, análises críticas, temas, cuestións de raza ou xénero, etc. É necesario responder as preguntas seguintes: Na súa opinión esta cita é relevante no contexto da obra? Por que? Por que non?; 3) Un ensaio comparativo (introdución, corpo e conclusión) das lecturas obrigatorias. Os estudantes han de achegar citas dos textos que xustifiquen os seus razoamentos. Dadas as características desta proba, permítese que os estudantes consulten os seus libros de lectura durante a realización. Non é necesario memorizar nada para este exercicio. É preciso ler críticamente e escribir de maneira coherente. Haberá varias opcións. Haberá un exame oral, para o cal se anunciará oportunamente o contido que estará relacionado cos textos obrigatorios. N.P: O estudante recibirá a cualificación de "Non Presentado" no caso de que non se presente á proba de xullo ou non complete o 50% ou máis da nota asignada a cada unha das probas da avaliación continua de xuño. Estudantes a tempo parcial. Quen teña concedida dispénsaa académica debe porse en contacto coa profesora durante as DÚAS primeiras semanas do cuadrimestre para falar de aspectos concretos. Poden contactar por correo electrónico (maria.frias@udc.es), pero unha cita presencial é necesaria tamén. En caso de non poder presentarse a calquera das probas, rogo póñanse en contacto comigo canto antes para buscar solucións. Quen teña concedida dispénsa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo en calquera das oportunidades. Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. Estudantes con necesidades especiais: Os/as alumnos/as con necesidades especiais e/ou que teñen calquera tipo de discapacidade (física, psicolóxica, socio-cultural) deben contactar coa Unidade Universitaria de Atención á Diversidade (ADI): adi@udc.es |