Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía da saúde e a enfermidade | Código | 615G01307 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Análise de fontes documentais | O traballo de análise, e no seu caso, de búsqueda das distintas fontes documentais e estatísticas é básico para comprender o estado de saúde da poboación; sendo tamén de suma importancia a adaptación e aplicación de políticas públicas con sentido ético e razoamento crítico. |
Proba obxectiva | O traballo que realiza o estudante na proba escrita sirve para medir o seu aprendizaxe e razoamento respecto aos contidos da materia. |
Actividades iniciais | As explicacións iniciais relativas ao desenrolo dos contidos da guía e tarefas a realizar, ase como a recollida de motivacións, preguntas e suxestións ao comezo da materia ten como fin favorecer a docencia interactiva durante o curso |
Sesión maxistral | Clases teóricas na aula cuxo obxectivo é que os estudantes adquiran as competencias de Tipo A (relativas á comprensión dos contidos temáticos da materia), tendo en conta as novas tecnoloxías da información e da comunicación; ademais, das habilidades adecuadas as competencias Tipo B. |
Traballos tutelados | Contando coa guía do profesor-titor, o estudante millora a súa aprendizaxe autónoma mediante a realización de traballos individuais ou en pequenos grupos sobre aspectos concretos da materia. Deste xeito desenvolve habilidades na argumentación escrita e oral, destrezas metodolóxicas e reflicte o alcance dos seus coñecementos. Estos traballos serán obxecto de exposición oral polos estudantes que os elaboraron. |