Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Proxectos 1 | Código | 630G02001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais na que se introducen as achegas teóricas que permitirán ao alumnado enfrontarse coa materia e desenvolver os traballos e prácticas do taller. |
Solución de problemas | Resolución de problemas proxectuais nos que se deben aplicar os contidos explicados nas sesión maxistrais e na bibliografía. Pode incluir estudos de casos. Dedicación non presencial. |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Sesións maxistrais impartidas por profesores invitados. Son complemento da docencia presencial. |
Portafolios do alumno | Caderno de apuntamentos gráficos, acompañados de aclaracións e esquemas da sesión maxistral, conferencias e eventos, notas de estudo e da realidade. Recomendar aplicar técnicas mixtas: apuntamentos e collage, de modo que se incorporen fotografías, copias, apuntamentos. Constitúe o fío condutor da aprendizaxe do alumno no cuadrimestre. Pode incorporar apuntamentos, debuxos, esquemas e notas doutras materias que contribúan a aclarar os aspectos inherentes ao feito proyectual. |
Obradoiro | O taller de proxectos é a modalidade formativa básica da materia Proxectos 1. O Componse de traballo presencial e non presencial. O traballo proyectual (prácticas individuais e/ou en grupo), complétase con sesións críticas colectivas, debates e comentarios. Nas sesións críticas o alumnado explicará ao conxunto da clase as propostas en desenvolvemento. Nas horas de taller, o alumnado desenvolverá o seu traballo proyectual, co apoio e supervisión do profesorado. Horas non presenciais: revisarase e completará o traballo desenvolvido na aula. Acreditación de asistencia ao taller: entrega do traballo realizado en cada sesión semanal. |
Proba obxectiva | Instrumento de medida articulado para avaliar as capacidades e competencias adquiridas polo alumno en relación á materia. Poderase descompor en dúas ou tres partes, relacionadas coas metodoloxías "sesión maxistral", "solución de problemas" e "obradoiro". Preparación da proba práctica: asistencia ás sesións maxistrais, elaboración das solución de problemas, e dos traballos do obradoiro. |