Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Economía e Xestión da Empresa Familiar | Código | 650G01040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A24 B4 B11 B12 B13 C1 C3 C6 | Valoraránse as respostas propostas e a análise desenvolvido polos alumnos para a resolución dos casos plantexados. | 40 |
Proba obxectiva | A24 B3 B11 | Realizarase unha proba escrita. Para superar a materia o alumno deberá alcanzar nesta proba escrita unha cualificación mínima de 3 sobre 6. | 50 |
Discusión dirixida | A11 A22 B1 B2 B3 B5 C2 | Valoraranse as respostas e solucions ofrecidas polos alumnos as cuestions prácticas plantexadas na clase. | 10 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia, o alumno deberá obter un mínimo de 5 puntos sobre 10. O desglose dese total de dez é o seguinte: o 50% corresponden á proba obxectiva, na que terá que obter un mínimo de 2,5 puntos. O 40% corresponden ó estudo de casos (4 puntos) e o 10% á discusión dirixida (1 punto).
Calficación de non presentado: Corresponde ao alumnado cando só participe de actividades de evaluación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a calificación final con independencia da calificación alcanzada. Na segunda oportunidade a avaliación realizarase da mesma forma que na oportunidade anterior. A avaliación na convocatoria adiantada realizarase en base a unha proba obxetiva que suporá o 100% da calificación. Para superar a proba será necesario obter un mínimo de 5 puntos. Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: empregarase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais Terán a mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. |