Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación profesional | Código | 652511217 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A1 A6 A7 A12 B3 B4 B6 B10 B13 C6 | O alumnado escollerá unha das tres opcións: a) Deseño dunha proposta de intervención no campo da orientación profesional que integre a perspectiva de xénero. b) Selección, almacenaxe e difusión de recursos dixitais para a orientación profesional. c) Análise e deseño de investigacións no campo da orientación profesional. |
50 |
Estudo de casos | A1 A4 A6 A7 A12 B3 B4 B6 B8 B10 B11 B13 C3 C4 C6 | O alumnado enfrontarase ante a descrición de situacións específicas que suscitan un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. | 30 |
Proba de ensaio | A6 B3 B4 B10 B11 | Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Utilízase para a avaliación diagnóstica, formativa e sumativa. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de redacción e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. | 20 |
Observacións avaliación | |||
ALUMNADO ASISTENTE: considerarase alumnado asistente a aquel que Os exemplares da realización dos traballos tutelados e do estudo de casos (80% da ALUMNADO NON ASISTENTE: O alumnado que non forme parte de ningún NOTA: A UDC regula a matrícula de estudantes a tempo parcial, criterios |