Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de menores en desprotección e conflito social | Código | 652G03016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A1 A2 A3 A5 A8 A9 A14 A16 A20 B2 | Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introdutorio que conterá a parte máis significativa do roceso aprendizaxe realizadas polo alumnado ao longo do semestre, e que será concretado ó final de cada núcleo temático. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora ós distintos grupos. | 20 |
Estudo de casos | A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 B2 B3 B4 C4 | Tendo como referencia a bibliografía e as actividades desenvolvidas na aula, e coas orientacións que a profesora estime oportunas, deseñarase en grupo, un proxecto educativo individualizado ou grupal que, desde a pedagoxía crítica, sitúe no seu núcleo a educación de menores en desprotección e conflito social. As datas para o seu desenvolvemento e sesións de titoría contempladas para este fin, serán acordadas na aula, a proposta da profesora. Ademais de ser incluído no Portafolios, cada grupo expoñerá o seu proxecto co obxeto de compartilo e sometelo a debate e valoración. |
7 |
Proba mixta | A2 A3 A5 A8 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe ao remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. | 70 |
Presentación oral | B3 B2 | Presentación dun proxecto de acción socieducativa, tendo como grupo destinatario rapazas e rapaces en desprotección social. |
3 |
Observacións avaliación | |||
Criterios de avaliación. Comprensión das ideas básicas, dominio Estilo lingüístico: claridade, corrección lingüística, síntese, e orde na estrutura e na Opcións b) Deseño e Presentación oral dun Proxecto coeducativo que será exposto na aula (10%). c) Exame sen material sobre os contidos da materia (70%). OPCIÓN B. Para o alumnado que non asiste/participa das actividades de aula (asistencia inferior ó 80%):
Na impresión dos traballos e a súa encuadernación teránse en conta criterios de sostenibilidade.
O alumnado con |