Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de persoas adultas e maiores | Código | 652G03018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. PERSPECTIVAS ACTUAIS DA EDUCACIÓN DE PERSOAS ADULTAS: Concepcions, finalidades e ámbitos da educación de persoas adultas | 1.1. A Educación de Persoas Adultas dentro do marco da Educación permanente. O papel da Unesco. 1.2. Buscando unha definición de Educación de Persoas Adultas: obxectivos e funcións 1.3. Os ámbitos tradicionais da intervención educativa 1.4. Sectores emerxentes. |
2. MODELOS DE EDUCACIÓN DE PERSOAS ADULTAS | 2.1. A investigación positivista/empirista e o modelo técnolóxico 2.2. A perspectiva hermenéutica e o modelo intepretativo 2.3. A perspectiva crítica e a racionalidade emancipatoria 2.4. Limitacións da perspectiva crítica: O modelo radical. |
3. CARACTERÍSTICAS PSICOSOCIAIS DO ENSINO E A APRENDIZAXE DAS PERSOAS ADULTAS E MAIORES |
3.1. O concepto de adultez e vellez 3.2. Trazos sociolóxicos das persoas que participan en procesos de formación. 3.3. Os intereses e as motivacións profesionais, personais e culturais. 3.4. Mitos e estereotipos sobre a vellez 3.5. Estilos e calidade de vida das persoas maiores e a súa incidencia educativa. |
4. A FORMACIÓN BÁSICA DA EDUCACIÓN DE PERSOAS ADULTAS: CONCEPTUALIZACIÓNS E PERSPECTIVAS | 4.1. Finalidades e funcións da formación básica. 4.2. Conceptualización: Alfabetización absoluta e alfabetización funcional 4.3. Orientacións da alfabetización: Modelo “autónomo” e Modelo “cultural” 4.4. Enfoques metodolóxicos para a aprendizaxe da leitoescritura: Do enfoque alfabético ao método global analítico. |
5. OS EDUCADORES E AS EDUCADORAS DE PERSOAS ADULTAS |
5.1. Formación e desenvolvemento profesional dos educadores das persoas adultas: Un breve repaso pola historia da Educación de Persoas Adultas en España. 5.2. Modelos de formación 5.3. Consideracións para unha formación de profesionais da educación de persoas adultas. |