Temas Subtemas
0. Introdución: Evolución da ideoloxía empresarial. Presentación xeral da materia, obxectivos e contexto.
1. Repaso de conceptos.
2.1. A vantaxe competitiva. 2.2. A estratexia competitiva. 2.3. Bibliografía.
2. O "Marco Competitivo". 3.1. Ámbito de produto. Diversificación. 3.2. Ámbito de empresa. A integración vertical. 3.3. Ámbito xeográfico. A internacionalización. 3.4. Cooperación e Franquía. 3.5. Bibliografía.
3. A Configuración Corporativa da Empresa. 3.1. Ámbito de produto. Diversificación. 3.2. Ámbito de empresa. A integración vertical. 3.3. Ámbito xeográfico. A internacionalización. 3.4. Cooperación e Franquía. 3.5. Bibliografía.
4. A Estratexia Empresarial. 4.1. Sectores moi competitivos. 4.2. Novos negocios. 4.3. A Xestión da Innovación. 4.4. Bibliografía.
4. Dirección e Liderado 5.1. Os estilos de dirección. 5.2. Estilos de dirección e participación do grupo. 5.3. Integración e participación do persoal na empresa. 5.4. Dificultades para fomentar a integración do persoal. 5.5. Necesidades de participación. 5.6. Dificultades para fomentar a participación do persoal. 5.7. Estilos de Liderado. 5.8. Bibliografía.
6. Recursos Humanos. 6.1. Selección de persoal. 6.2. Dirección de reunións. 6.3. Bibliografía.
7. O Sistema Económico Financeiro. 7.1. Contas anuais, balance, pyg efe, ecpn. 7.2. Fondo de manobra. 7.3. Análise económica financeira 7.4. Estados financeiros previsionales. Balance, pyg, presuposto de tesouraría 7.5. Punto de equilibrio. 7.6 Avaliación e selección de investimentos. 7.7. Bibliografía.