Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Talleres de directivos | Código | 611507001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Estudo de casos | Un caso concrétase nun proxecto que os estudantes teñen que desenvolver en grupo durante o curso. O caso/proxecto terá carácter interdisciplinar e deberá estar orientado á toma de decisións, a súa implantación e avaliación polo grupo. Para iso o desenvolvemento do proxecto seguiranse os pasos seguintes: - Formásense grupos de alumnos. - Crearase un caso de empresa por grupo. - Un profesor con experiencia profesional de recoñecida traxectoria responsabilizarase da dirección de cada unha das empresas caso. - Cada grupo responsabilizarase da adopción e execución de decisións que a dirección da súa empresa encoméndelle. - Para o cumprimento do punto anterior, os alumnos han de solicitar os coñecementos precisos de forma interdisciplinar, intradisciplinar e transversal. Ao longo do curso académico o alumno participará no desenvolvemento dos labores de xestión do caso de empresa asignado. |
Presentación oral | Periodicamente cada grupo deberá facer unha presentación oral dos avances efectuados no seu traballo e a situación na que se atopa remarcando a evolución tanto da formulación do problema como das sucesivas etapas polas que o traballo foi avanzando. |
Discusión dirixida | Consiste nun intercambio de ideas e opinións entre os integrantes de cada un dos grupos e os responsables dos casos de empresa acerca dun tema específico relacionado co caso. |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos organizados polo equipo docente da materia ou a coordinación de MUDAE co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados co proxecto. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo. |
Análise de fontes documentais | O estudante deberá de identificar e consultar as fontes documentais necesarias para o problema que pretenda resolver en cada momento. O profesor ha de ser un colaborador e orientador fundamental. |