Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección estratéxica das organizacións turísticas | Código | 615524004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A4 B9 B14 B2 C1 C6 | Casos prácticos. | 100 |
Observacións avaliación | |||
Avaliaranse dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica": Para a avaliación da materia de Dirección Estratéxica das Organizacións Turísticas terase en conta a nota de dous casos prácticos que deberedes entregar. Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os alumnos online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección. 1. O primeiro traballo supón o 80% da nota e deberá entregarse á profesora María Teresa García (mtgarcia@udc.es) antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h. O esquema sería: a. Aplicación da Teoría de Recursos e Capacidades: · Identificación dos recursos da organización. · Identificación das capacidades da organización. · Identificación de vantaxes competitivas sustentables. · Aplicación Análise VRIO. b .Análise da estratexia. · Estratexia Corporativa: - Carteira de negocios da empresa (sinerxias e tipo de diversificación) · Estratexia Competitiva: - Tipo de estratexia competitiva - Aplicación do reloxo estratéxico · Estratexia funcional: - Análise das principais áreas funcionais da organización - Análise do tipo de financiamento da organización. - Identificación do departamento máis relevante desde o punto de vista da estratexia empresarial. c. Análise do Goberno da Empresa: · Supervisión directa. · Sistema de incentivos. · Mercado de empresas e capitais. · Mercado de débeda. · Mercado de bens e servizos. O segundo caso práctico supón o 20% da nota. Consistirá na realización dun organigrama e na aplicación da teoría da axencia (deseño de incentivos). Deberá entregarse antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h á profesora Rosa Mariz (rmariz@udc.es). O esquema sería: a. Organigrama da empresa: representación gráfica e breve explicación b. Aplicación da Teoría da Axencia: incentivos. · Análise de problemas de risco moral e selección adversa. · Mecanismos de solución aos problemas anteriores. O primeiro caso deberá de ter unha extensión máxima de 12 páxinas e o segundo caso de 5 páxinas a interlineado 1,5 e letra Estafes New Roman de 11 puntos. Deberedes analizar unha empresa/organización do sector turismo e APLICAR todos os puntos explicados na teoría. As notas publicaranse no Moodle o día 28 de novembro e a revisión terá lugar o 1 de decembro desde as 10:00h ata as 11:00h no despacho das profesoras (Fac. Economía e Empresa, despacho 222) Ante calquera dúbida que teñades na súa elaboración podedes enviarnos as dúbidas por correo electrónico. Adicionalmente, podedes empregar o teléfono durante as dúas semanas e media nas que se imparten a materia. No caso de Rosa Mariz (981167000 extensión 4444), os martes de 9:30-11:00 e no caso de María Teresa García, poderedes contactar os venres de 10:00-11:30 na extensión 2459. |