Traballos tutelados |
Traballo "tutelados" pola profesora. Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que a profesora propón situacións ó alumnado que requiren por parte deste identificar un problema obxecto de estudio, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. A execución destas prácticas de investigación no eido da Socioloxía da Educación, levaranse a cabo mesmo a través de traballos de aprendizaxe colaborativa y/ou de aprendizaxe servicio. Poderán ser citados para revisalo contido dalgunha destas actividades, cando se considere oportuno para a súa mellora e calificación, segundo os criterios da profesora. Terán que ser debida e ordenadamente presentados mediante un cartafol en formato papel e tamén en formato dixital, nas datas que se establezcan. |
Recensión bilbiográfica |
O alumnado debera presentar por escrito unha recensión e análisis de lecturas seleccionadas de entre os textos indicados pola profesora da asignatura. Podrán ser citados para revisarlo contido de estas recensións, si o considera oportuno para a súa mellora e calificación, segundo os criterios da profesora. A súa avaliación será comprensiva evitando a fragmentación e favorecerá o traballo feito en grupo e a súa presentación conxunta así como a elaboración creativa. Logo a actividade do grupo de traballo continuará ó longo dos traballos "tutelados" pola profesora para poder ser avaliados mediante unha avaliación continua.
A presentación das recensións é unha actividade obligatoria para todo o alumnado. Aqueles outros alumnos que prefiran ser avaliados a través da avaliación non continua tamén deberán presentar esta recensión na data fixada pola profesora para todo o alumnado e logo poderíanse presentar á proba de examen (da avaliación non continua) nas datas fixadas pola Facultade.
|
Saídas de campo |
Obtención de datos a través da aplicación dalgunha ferramenta de investigación, preferentemente cualitativa que se complementará con exploracións simuladas de matices cuantitativos. |
Proba oral |
Técnica metodolóxica que supón a utilización da exposición oral apoiándose en documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades específicamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregrar como introducción xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Aprendizaxe colaborativa |
Participación, organización e colaboración de principio a fun dunha labor dirixida e "tutelada" pola profesora que deberá ser presentado a través do material debidamente ordenado e elaborado por un grupo ou equipo de traballo conformado por estudantes da materia que previamente optasen por esta fórmula de avaliación, para logo ser evaluados a través da proba oral. As aprendizaxes colaborativas axudan a darlle significación á educación e serven para experienciar académicamente o significado sociolóxico do proceso de cambio socioformativo que se está a desenvolver na actualidade.
As aprendizaxes colaborativas axudan a darlle significación á educación e sirven para experienciar académicamente o significado sociológico do proceso de cambio socioformativo que se está a desenvolver na actualidade. |