Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Interacción 3D | Código | 616G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1.- Introdución á Interacción 3D. Sistemas interactivos 3D. | Características dos contidos para interacción 3D en tempo real. Creación de espazos interactivos 3D. Deseño de Niveis Exercicio - Deseño de nivel |
Tema 2.- Motores de xogo e ferramentas de autor. | A contorna Unreal Engine 4 Creación de xeometría básica. Exercicio -Modelado BSP |
Tema 3. - Xeometría e materiais | Mallas estáticas Materiais Exercicio - Creación de ámbito. |
Tema 4. - Interacción I. Programación Visual | Actores, accións, eventos e secuencias Introdución á programación visual. Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos fracturables. Escalas. Obxectos físicos. Programación visual Blueprint Exercicio - Plataformas I |
Tema 5. - Interacción II. Interacción condicionada | Input de usuario. Eventos condicionados. Programación visual Blueprint II Exercicio - Plataformas II |
Tema 6. - Interacción III. Cámaras | Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura. Programación visual Blueprint III Exercicio - Cámaras. |
Tema 7.- Interacción IV. Cinemáticas | Modo de animación cinemática. Posicionamiento y activación de cámaras. Pista de director. Activación de animaciones de personaje. Programación visual Blueprint IV Ejercicio -Cinemáticas. |
Tema 8. - Interacción V. Spawn de personaxes e obxectos | Proxectiles. Xestion de dano. Prefabs. Spawn de inimigos. Intelixencia Artificial en personaxes. Programación de comportamentos. Nodos de traxectorias de personaxes. Dispensadores de obxectos e melloras. Programación visual Blueprint V Exercicio - Combate |
Tema 9. - Fluxo de traballo para importación de modelos. | Importación de modelos dende Maya. Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais Importación de LOD's. Modelo de colisións. Exercicio - Importación de modelos |
Tema 10. Deseño avanzado de ámbitos | Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga. Sistemas de partículas. Lume e explosións. Exercicio - Paisaxe e vexetación |
Tema 11. Cambios de nivel. Compilación | Preparación de niveis individuais e nivel raíz. Carga e activación de niveis Preparación de modo de xogo e compilación do produto. Exercicio - Multinivel |