Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Proxectos 3 | Código | 630G01011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Desenvolver as capacidades perceptivas para aprehender as relacións complexas que se dan nun lugar fomentando a observación e a experimentación in situ, tomando como un dos puntos de partida do desenvolvemento proyectual a relación cos elementos preexistentes no ámbito de actuación. | A1 A4 A5 A7 A9 A10 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 |
|
Capacidade para conceptualizar sistemas organizativos a partir de procesos de procura para desvelar as estruturas da nosa contorna e facilitar a adaptabilidade do obxecto proxectado ao medio. | A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 |
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 |
|
Capacidade para acometer pequenos proxectos arquitectónicos de carácter académico, nos que ven reflectidos, de forma sintética, programas, emprazamentos e contextos da realidade cotiá. | A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 |
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 |
|
Capacidade para desenvolver o proxecto ao redor da súa lóxica funcional, programática e espacial. | A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 |
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 |
|
Capacidade para adoptar as primeiras decisións sobre aspectos materiais e construtivos do proxecto. | A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 |
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 B19 B20 |
|
Capacidade para relacionar as medidas antropométricas coas dimensións do espazo e dos obxectos. | A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 |
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 |
|
Desenvolver as capacidades perceptivas para aprehender as relacións complexas que se dan nun lugar fomentando a observación e a experimentación in situ, tomando como un dos puntos de partida do desenvolvemento proyectual a relación cos elementos preexistentes no ámbito de actuación. | A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 |
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 |