Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Hábitat Básico | Código | 630G02062 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Quinto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Actividades iniciais | A40 A51 A53 A55 A57 A64 A65 A67 A69 B2 B5 C1 C3 C7 | Requíreselle ao estudante que xjustifique razonadamente as primeiras decisións sobre as que posteriormente se apoiará o Traballo Tutelado. | 15 |
Lecturas | A16 A20 A25 A26 A28 A29 A34 A40 A46 A49 A50 A51 A53 A55 A56 A57 A59 A70 A71 A72 B1 B3 B4 B6 B9 B10 B11 B12 C4 C5 C6 C8 | A lectura crítica dos textos propostos complementa e no seu caso, predispóne a optimizar as achegas das leccións maxistrais. Os coñecementos adquiridos serán valorados no decurso do desenvolvemento do Traballo Tutelado. | 5 |
Sesión maxistral | A16 A20 A25 A34 A40 A50 A51 A53 A55 A56 A57 A70 A71 A72 B6 B9 B10 B11 B12 C4 | A atención ao desenvolvemento das leccións maxistrais resulta fundamental para adquirir os coñecementos cos que se desenvolverá o Traballo Tutelado. Os coñecementos adquiridos serán valorados o desenvolvemento do Traballo Tutelado. | 10 |
Aprendizaxe colaborativa | B3 B4 B6 B9 B10 B11 B12 C4 C5 C6 | A consecuencia natural das lecturas, as leccións maxistrais e o traballo de campo é a construción colaborativa do coñecemento. Valórase a alta participación do estudante. |
5 |
Saídas de campo | A40 A55 A56 A57 B3 | Na saída prevista de campo, identifícanse os temas que posteriormente serán obxecto de estudo na aula. Os coñecementos adquiridos serán valorados o desenvolvemento do Traballo Tutelado. |
5 |
Traballos tutelados | A16 A20 A25 A26 A28 A29 A34 A40 A46 A49 A50 A51 A53 A55 A56 A57 A59 A70 A71 A72 B6 B9 B10 B11 B12 C4 C5 C6 | O traballo tutelado, desenvolvido en réxime de taller, é o ámbito de síntese da materia. Aquí concorren os profesores de todas as procedencias co alumnado e verifícase a posta en práctica dos coñecementos adquiridos. Simultaneamente vaise acompañando e impulsando o desenvolvemento intelectual do estudante e do grupo, tutelándose por parte do profesorado a adecuación aos obxectivos didácticos xenerais. Valorase a axeitada elección do tema, un apropiado desenvolvmento, demostrando todas as hipoteses establecidas e aproducción dun documento final, de carácter científico-tecnolóxico, de altas prestacións comunicativas. |
60 |
Observacións avaliación | |||
O alumno debe asistir ás sesións maxistrais e presentar nas sesións con tipoloxía de taller, os traballos gráficos, maquetas, etc. propostos. |