Sesión maxistral |
As sesións maxistrais correspondense ás clases teóricas que serán impartidas na aula. Presentaranse os aspectos clave da asignatura de maneira sintética e secuencial, co obxetivo de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe ó alumn@. Realizaranse mediante exposición oral, con ou sen apoio audiovisual. Estará destinada fundamentalmente para os obxetivos de coñecementos ou de saber. |
Análise de fontes documentais |
O/a alumn@ utilizará documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fundamentamente artigos científicos) aportados polos docentes e/ou que el/ela mesmo buscasen ou seleccionasen. O obxetivo da sua análise será o de reforzar e/ou complementar aspectos básicos da materia, traballando ó mesmo tiempo sobre a capacidade para integrar coñecementos científicos de carácter avanzado, ligados ó ámbito da discapacidade, dependencia e da dor. |
Prácticas de laboratorio |
Realizaranse actividades de caracter práctico dirixidas fundamentalmente á adquisión das habilidades e metodoloxías de evaluación da dor (identificación e interpretación dos cuestionarios autoadministrados, realización e interpretación de probas físicas, demostracións de outras pruebas), e á integración de coñécementos que contribuian a un mellor entendemento da neurofisioloxía da sensación álxida. |
Estudo de casos |
Os/as alumn@s, divididos en pequenos grupos, traballarán sobre un caso clínico (real ou suposto) caracterizado pola presenza de dor crónica, co obxetivo de propoñer cuestións que contribuian a identificar o sustrato/s etiopatoxénicos, de estudar as suas caracterísiticas e relacionalas cos síndromes dolorosos estudados na materia, propoñer alternativas de exploración, evaluación e/ou enfoques terapéuticos de forma razonada.
|
Lecturas |
Pedirase ó alumn@ a lectura dalgún texto (capítulo de libros) ou documentos (artígos científicos) que lle permitan profundizar nos contidos abordados tantonas sesións maxistrais como nas prácticas de laboratorio. |