Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe | Código | 652438023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Discusión dirixida | A5 A12 A13 A14 B16 C3 | Avaliarase a participación, o interés, o esforzo pola aprendizaxe así como a capacidade de tomar decisións, participar na busca de solucións, contestar e responder de forma constructiva e crítica | 10 |
Prácticas a través de TIC | A9 A18 B11 B15 B17 C3 C5 | Trátase de realizar un informe psicolóxico da actividade realizada a elexir entre cinco plantexadas na clase coa intención de por en marcha o rigor e a empatía con respecto á avaliación e intervención | 10 |
Proba obxectiva | A1 A11 A20 B2 B4 C4 C6 | Trátase dunha proba obxectiva de verdadeiro-falso con duas opcións a responder unha de coarentra enunciados acerca dos contidos teóricos da asignatura e coa finalidade de avaliar a exactitude e concreción obtida da sua aprendizaxe | 40 |
Aprendizaxe colaborativa | A8 A15 A17 B5 B10 B14 C1 C2 | A aprendizaxe continua, o desenvolvemento de habilidades de axuda, a aprendizaxe creativa, a empatía e a calidade de aprendizaxe serán avaliadas de forma continuada ao longo do período de clase; para elo, cada día establecerase unha pequena actividade de seguemento desta laboura para poder discernir a calidade de aprendizaxe de cada alumno/a e no seu conxunto | 20 |
Proba de ensaio | A4 A14 A17 B11 C1 | contará cos criterios de rigor científico-profesional onde respetar dominio, rigor, expresión e creatividade na exposición que se realice | 20 |
Observacións avaliación | |||