Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC
Código
652498035
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
9
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Pedagoxía e Didáctica Psicoloxía
Coordinación
Peralbo Uzquiano, Manuel
Correo electrónico
manuel.peralbo@udc.es
Profesorado
Freire Rodríguez, Carlos
Iglesias Amorin, Fernando
Peralbo Uzquiano, Manuel
Vieiro Iglesias, Maria del Pilar
Correo electrónico
carlos.freire.rodriguez@udc.es
f.amorin@udc.es
manuel.peralbo@udc.es
pilar.vieiro@udc.es
Web
Descrición xeral
Os obxectivos desta materia poden resumirse nos seguintes:
Proporcionar un coñecemento básico sobre a dimensión estrutural, funcional e procesual dos principais trastornos da linguaxe escrita.
Analizar o papel da memoria no funcionamento lingüístico e cognitivo en tarefas de lecto-escritura.
Deseñar actividades reintervención funcional para un bo desenvolvemento lecto-escritor.
Que establezan relacións entre os procesos implicados na lingua escrita e os diferentes tipos de dificultades que poden presentar os nenos nesta tarefa
Que deduzan o bo uso e/ou as dificultades que encontran os nenos na lingua escrita a partir da análise funcional das tarefas realizadas por estes
Que estuden que información e que variables debemos coñecer para entrar no diagnóstico diferencial entre o atraso lector (dificultades globales,…) e as dificultades específicas
Que tomen conciencia de que na intervención, os obxectivos deben ser coherentes coa valoración funcional levada a cabo.
Que coñezan o modelo PASS (planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo) e a relación destes procesos coa lectura
Ademais, nesta materia preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados dende as TIC para facilitar a aprendizaxe da lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías