Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación-acción e innovación | Código | 652512203 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Os contextos cambiantes e o papel da educación nas institucións educativas. | -Cambios sociais, culturais, económicos e tenolóxicos e a súa manifestación nas institucións educativas. - Retos das institucións educativas: a comprensión e a mellora das políticas e das prácticas educativas e a promoción da democracia, da convivencia e da xustiza social e curricular a través dos seus proxectos educativos. |
A investigación-acción: conceptualización, características, propósitos e perspectivas. | -A necesaria relación teoría-práctica na praxe educativa. Reflexión sobre a súa consideración nas institucións educativas. -Conceptualización, características e propósitos, movementos e tradicións, perspectivas e modalidades de investigación-acción. |
Planificación, desenvolvemento e difusión da investigación-acción e innovación educativa. | - A metodoloxía da investigación-acción. - A planificación e o desenvolvemento da investigación-acción: un proceso cíclico e colaborativo orientado á innovación e á mellora progresiva da praxe educativa. - Cara a comunidades críticas: redes, diseminación e ética da investigación-acción. |