Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Función titorial e orientación académica | Código | 652606002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A7 A9 | Consistente nunha batería de preguntas de resposta binaria e/ou múltiple. | 30 |
Presentación oral | A7 A9 A26 C1 C3 C4 | Consistirá en expoñer algún traballo o parte do traballo feito tanto de xeito individual coma grupal | 10 |
Aprendizaxe colaborativa | A7 C1 C3 C4 | Se formarán pequenos grupos de traballo para traballar as diferentes temáticas. | 8 |
Discusión dirixida | C4 | Consistente en plantexar unha temática e propiciar o intercambio de opinións fundamentadas sobre ela. | 2 |
Portafolios do alumno | A7 A9 C1 C3 C4 | No que irán recollendo toda a información dada así como as súas impresións persoais. | 50 |
Observacións avaliación | |||
A TOTALIDADE DOS ESTUDANTES subirán unha foto á plataforma moodle, na primeira semana de clases do módulo Os estudantes que non poidan asistir, polo menos ao 80% das clases, deberán poñerse en contacto coa profesora para unha titoría na primeira quincena de docencia, para informar da devandita situación. O ALUMNADO QUE ASISTA A MENOS DUN 80% DAS CLASES SÓ TERÁ DEREITO A UN EXAME. O exame divídese en dous partes: unha tipo test (que puntuará sobre 10) e outra sobre supostos prácticos (que puntuará sobre 10). Para aprobar o exame hai que ter aprobadas as dúas partes. O alumnado asistente realizará unha proba tipo test que representa o 40% da cualificación global. O resto da cualificación obterase coa realización dos traballos de clase e o seguimento da metodoloxía establecida. Para o alumnado con matrícula a tempo parcial establecerase unha modalidade de avaliación específica que se concretará ao comezo da materia. Esta modalidade incopora atención personalizada e seguimento das actividades propostas e unha proba tipo test que terá un peso na cualificación do 40%. Na segunda oportunidade realizarase un exame con preguntas de carácter teórico e práctico. Como consideración xeral, terase especialmente en conta as deficiencias ortográficas de puntuación e acentuación, así como unha redacción inconexa ou inadecuada, deficiente presentación, excesivo número de riscadas, etc. Todo elo suporá redución de puntos sobre a nota obtida. |