Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención Psicopedagóxica nos Trastornos do Desenvolvemento | Código | 652711104 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Primeiro | Troncal | 5.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer as características diferenciais dos Trastornos do desenvolvemento, factores e causas dos memos | A3 |
B2 B11 B12 |
|
Recoñecer os niveis de explicación acerca dos trastornos e as áreas implicadas desde un punto de vista actual e actualizado | A5 A6 |
||
Ser capaz de desenvolver estratexias e apoios adecuados para cada persoa acordes ás suas necesidades así como plantexar a sua millora e estimulación continua | A2 A7 A9 |
B6 B8 B13 |
C2 |
Desenvolver programas persoais adaptados aos entornos e circunstancias de vida de cada unha das persoas así como promover situacións de vida ricas e estimulantes para o seu desenvolvemento e aprendizaxe | A1 A13 A15 A23 |
B1 B3 B9 |
C6 |
Investigar na acción e utilizar documentos rigurosos e científicos con respecto á avaliación e intervención en trastornos do desenvolvemento | A23 A25 |
B12 B15 B17 |
C7 |
Actuar de forma autonoma e responsable coas persoas obxeto de axuda establecendo vínculos que reforcen a sua capacidade así como determinen a sua millora aprendizaxe e desenvolvemento | A1 A3 A5 A12 |
B2 B4 B15 |
C2 C5 |
Procurar a formación continuada e actual así como desenvolver estratexias continuadas de millora profesional que redunden nas boas prácticas e na calidade de atención e servizo | A18 A21 A25 |
B1 B7 B11 |
C4 C6 |