Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática | Código | 652G01014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1. FUNDAMENTOS DA EDUCACIÓN MATEMÁTICA EN EDUCACIÓN INFANTIL. PRINCIPIOS METODOLÓXICOS PARA A APRENDIZAXE MATEMÁTICA | Que é a matemática Rasgos característicos da matemática Educación Matemática A aprendizaxe da matemática Papel da Matemática na escola Piaget e a matemática O ensino da matemática actualmente A afectividade na aprendizaxe das matemáticas Formación Matemática do mestre/a de Educación Infantil Materiais e recursos Plan de actividades |
TEMA 2. A LINGUAXE MATEMÁTICA. DESENVOLVEMENTO DO PENSAMENTO LÓXICO E MATEMÁTICO | A matemática en Educación Infantil A linguaxe matemática Simbolización notacional Desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático Xogos de lóxica Materiais lóxicos |
TEMA 3. A CONSTRUCCIÓN DOS PRIMEIROS COÑECEMENTOS NUMÉRICOS | O número Os sistemas de numeración Proceso didáctico para a adquisición do concepto de número. Fundamentos lóxicos, matemáticos e bases psicopedagóxicas Operacións aritméticas e algoritmos |
TEMA 4. ESPAZO E XEOMETRÍA EN EDUCACIÓN INFANTIL | O neno e as matemáticas do espazo A evolución do pensamento espacial Relacións espaciais |
TEMA 5. A MEDIDA EN EDUCACIÓN INFANTIL | A medida A construcción da noción de magnitude Desenvolvemento das medidas de lonxitude, masa, capacidade, tempo |