Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas e xogo | Código | 652G01031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Potenciar e desenvolver a utilización dos xogos como elemento para aprender a pensar, a resolver situacións problemáticas e plantexar estratexias para posibles variacións dunha determinada situación. | B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
||
Saber identificar unha situación de conflicto social e encamiñar ao estudante para ser un ciudadano crítico e autónomo. | A4 A5 |
||
Para que os estudantes experimenten a utilidade das matemáticas na súa vida diaria e no mundo que os rodea. Deben saber resolver distintos tipos de situacións ou problemas, matemáticos ou non. | A33 A34 A35 A36 A39 A40 A41 A43 A44 A55 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |