Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A6 Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción cos iguais e os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. |
A6
|
|
|
A7 Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención. |
A7
|
|
|
A8 Saber informar a outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e do mestre na atención ás necesidades educativas especiais que se propoñan. |
A8
|
|
|
A9 Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. |
A9
|
|
|
A10 Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo. |
A10
|
|
|
A13 Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
A13
|
|
|
A17 Colaborar cos profesionais especializados para solucionar ditos trastornos. |
A17
|
|
|
A21 Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. |
A21
|
|
|
A32 Valorar a relación persoal con cada estudante e a súa familia como factor de calidade da educación. |
A32
|
|
|
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
B24 Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
|
B24
|
|
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
A4
|
|
|
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual |
A16
|
|
|
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil. |
A23
|
|
|
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de prácticas de innovadoras en educación infantil |
A28
|
|
|
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
|
B3
|
|
Habilidades sociais para exercer o liderado na aula. |
|
B23
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
|
C2
|