Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñocemento das producións culturais da Humanidade (Arte, Pensamento, Literatura e Institucións) |
A2 |
Coñocemento do pasado desde un punto de vista diacrónico |
A4 |
Coñocemento dos diferentes bens e recursos patrimoniais e do seu réxime xurídico |
A6 |
Coñecemento do comportamento humano individual e social |
A7 |
Coñecemento sincrónico y diacrónico de diversas realidades culturais actuáis |
A8 |
Coñocemento básico da realidade socio-política contemporánea |
A9 |
Coñocemento de linguas e culturas clásicas |
A10 |
Coñecemento de linguas modernas |
A11 |
Coñecemento das técnicas e métodos de traballo e análise das ciencias humanas e sociais |
A12 |
Uso correcto, oral e escrita, das linguas propias |
A14 |
Deseño e producción de bens culturais |
A17 |
Innovación na presentación e difusión da cultura |
A18 |
Identificación e construción creativa das necesidades do mercado cultural |
A23 |
Coñocemento da natureza da información e dos documentos, dos diversos modos de produción e do seu ciclo de xestión, dos aspectos legais e éticos e do seu uso e transferencias, e das fontes principais de información en calquera soporte, e ao longo do tempo. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo |
B8 |
Comunicación oral e escrita nas linguas propias |
B10 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B11 |
Capacidade de xestión da información relevantes. |
B15 |
Saber abordar conflitos interpersonais |
B18 |
Capacidade de dirección e liderazgo |
B21 |
Sensibilidade social, senso da xustiza e da equidade e sensibilidade cara á desigualdade |
B24 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capazr de analizar a sociedade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
B26 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultura da sociedade |
B27 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio |
B28 |
CB1-Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivel que, se ben apoiase en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B29 |
CB2-Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrar por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B30 |
CB3-Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B31 |
CB4-Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B32 |
CB5-Que os estudantes desenvolverán aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender os estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |