Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación-acción e innovación | Código | 652512203 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Os contextos cambiantes e o papel da educación nas institucións educativas. | -Cambios sociopolíticos, culturais, económicos e tenolóxicos e a súa repercusión no ámbito educativo e socioeducativo. - Retos da educación: a comprensión das políticas e das prácticas educativas e socioeducativas e a promoción da democracia, da convivencia e da xustiza social e curricular a través dos seus proxectos. |
A investigación-acción: conceptualización, características, propósitos e perspectivas. | -A relación teoría-práctica na praxe educativa. Reflexión sobre a súa consideración nas accións socioeducativas. -Conceptualización, características e propósitos, movementos e tradicións, perspectivas e modalidades de investigación-acción. |
Planificación, desenvolvemento e difusión da investigación-acción e innovación educativa. | - Cartografía social do cambio e da innovación en educación - Metodoloxía da investigación-acción: planificación e desenvolvemento cara a formas auténticas de innovación - A ética e a política na innovación e na investigación-acción - Comunidades críticas no mundo global: redes e movementos |