Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de proxectos educativos de centro | Código | 652512209 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Perspectiva e definición do proxecto educativo como documento de centro | Estrutura e características do curriculum nos distintos niveis do sistema educativo. Significado das políticas de comprensividade. A descentralización e o control do curriculum. |
Finalidades do proxecto educativo | O proxecto educativo como seña de identidade. O proxecto educativo como proxecto de viaxe compatido. O proxecto educativo e a súa coherencia interna e externa. |
Proceso de elaboración do proxecto educativo | Os compoñentes do proxecto educativo Relación entre o proxecto educativo e o curriculum O proxecto educativo como toma de decisións compartida e contextualizada. |
Implementación do proxecto educativo | A participación como ferramenta para a implementación. A reflexividade e a acción crítica en educación. A investigación-acción baseada na institución escolar e o seguimento dos proxectos educativos. A supervisión e a avaliación como eixos do cambio. |
O proxecto educativo e o cambio sostible: promovendo a democracia, a xustiza e a inclusión | A programación, a implementación e a avaliación dun proxecto educativo como actividade reflexiva e crítica, e como estratexia para a renovación pedagóxica |