Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Innovación docente | Código | 652601E11 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Disponibilidade dun dispositivo dixital con conexión a wifi. Recoméndase os envíos dos trabajos telemáticamente e non utilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara, emplear papel reciclado e evitar imprimir borradores. Facer un uso sostible dos recursos e da prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Ter en contaos principios éticos relacionados coa sostenibilidade nos comportamentos personaiss e profesionais. A participación na materia de innovación pretende crear unha situación de doble innovación facendo que os estudantes experimenten o traballo por proxectos e deseñen unha proposta de innovación apoiada no aprendizaxe basado en proxectos para alo se terán en conta os seguintes principios de procedemento. a. Adaptación dos contidos a problemas reais da práctica da Educación Secundaria. b. Desenvolvemento das competencias dixitais docentes, a través das materias especialmente, a Alfabetización Informacional (ALFIN) e a produción de contidos dixitais. c. Produción de un banco de recursos e experiencias por parte do alumnado facendo uso de recursos dixitais como marcadores sociais e outros. d. Aplicación de categorías de reflexión e clasificación que podan ser usadas polo alumnado na descrición e análise de experiencias, estudos de caso, materiais, ferramentas, documentos. |