Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura infantil e a súa didáctica | Código | 652G01024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a tradición oral e o folclore. | A45 |
||
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e o seu ensino. | A47 A48 A52 |
B21 |
C2 |
Coñecer e utilizar correctamente recursos de animación á lectura. | A1 A4 A6 A13 A28 A29 A41 A42 A43 A44 A45 A49 A50 A51 A55 A57 |
B1 B3 B4 B5 B6 B11 B12 B15 B16 B19 B24 B25 |
C1 C4 C7 C8 |
Adquirir formación literaria e en especial coñecer a literatura infantil. | A51 |
||
Achegarse á evolución e ás características fundamentais da literatura infantil no mundo occidental, no ámbito estatal e en Galiza | A13 A37 A45 A51 |
B10 B11 B12 B19 B20 B24 |
C1 |
Comprender os beneficios da literatura infantil no desenvolvemento dos nenos e nenas, as particularidades do proceso de comunicación que se xera arredor da literatura con destinatario infantil e os debates arredor do canon literario. | A37 |
B10 B11 B12 B19 B22 |
C1 |
Coñecer os principais xéneros da literatura infantil e saber deseñar estratexias didácticas para o seu traballo na aula. | A1 A4 A6 A13 A23 A28 A29 A40 A42 A43 A44 A45 A46 A47 A49 A50 A51 A54 A55 A57 |
B3 B4 B5 B7 B11 B12 B15 B17 B19 |
C1 C3 |
Identificar as características da biblioteca escolar e coñecer experiencias de innovación xurdidas a partir desta | A13 A28 A41 A42 A43 A47 A50 A51 |
||
Ser capaz de introducir a perspectiva da educación para o desenvolvemento na escolla de libros infantís e no deseño de propostas didácticas en relación coa literatura | A13 A40 |
C4 |