Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas alternativos de comunicación | Código | 652G02037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral de los contenidos programáticos. |
Traballos tutelados | El alumno entregará los materiales producto de las actividades de aprendizaje: tableros y plantillas de comunicación, cuaderno PECS, catálogo de tecnología de apoyo, cuento adaptado, unidad didáctica adaptada y los materiales necesarios de evaluación y para la participación de un alumno con necesidades comunicativas especiales. Computa en la evaluación |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Los alumnos asistirán obligatoriamente a los eventos divulgativos programados para la asignatura. En estos eventos se cuenta con la participación de profesionales del campo de la CAA que presentan una selección de productos de apoyo a la comunicación de alta tecnología, accesos alternativos y programas específicos de CAA |
Análise de fontes documentais | Uso de seccións de documentos audiovisuais, relevantes para os sistemas alternativos de comunicación, con actividades especialmente deseñadas para o seu análise. Estes documentos se usarán como introducción xeral a diferentes temáticas do programa. |
Glosario | Ferramenta para a explicación e contextualización de términos e conceptos na área dos sistemas de comunicación aumentativa e alternativa para facilitar a súacomprensión. |
Obradoiro | Os alumnos realizarán prácticas para a aprendizaxe de sistemas alternativos non asistidos (alfabeto dactilolóxico, sistema bimodal e palabra complementada) coa axuda e superivisión da profesora. |
Aprendizaxe colaborativa | Os alumnos, organizados en pequenos grupos, traballarán colaborativamente para resolver as tarefas asinadas pola profesora. Serán guiados persoalmente ou mediante o uso de tecnoloxías da información e da comunicación. |
Simulación | Presentaránse ós alumnos situación semellantes as que atoparán no eido educativo relacionada coa aplicación dos sistemas de alternativos de comunicación |
Proba obxectiva | Os alumnos terán que superar unha proba obxectiva que consistirá na combinación de preguntas de ordenación e secuenciación, de preguntas de resposta breve e de preguntas de completar. |