Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Diagnóstico pedagóxico | Código | 652G02039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Definir modelos e instrumentos de un diagnóstico pedagógico A6 | A11 A20 A21 A22 |
B5 B6 |
|
Diseñar el procedimiento de diagnóstico y qué miden A4 | A1 A2 A3 A4 A6 A7 |
B1 B6 B9 B14 B17 B18 B21 B22 B23 B24 B25 |
|
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa. A8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | B4 |
C6 C8 |
|
Cooperar en equipo para definir los procesos de un diagnóstico pedagógico en la escuela B6 | B5 B6 B13 B22 B24 |
C1 C3 C4 C5 C7 |