Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Rendemento e Optimización de Videoxogos | Código | 730529018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Documentación en liña do motor Unreal Engine (). Unreal Engine doc: Engine Features->Performance and Profiling. https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Performance |
Como bibliografía básica incluímos unicamente a documentación oficial do motor Unreal Engine, na parte adicada a rendemento e profiling. |
|
Bibliografía complementaria |
Jason Gregory (2014). Game Engine Architecture (2nd Edition). A K Peters/CRC Press Robert Nystrom (2014). Game Programming Patterns. Genever Benning Mike McShaffry, David Graham (2012). Game Coding Complete (4th Edition). Cengage Learning PTR John L. Hennessy, David A. Patterson (2017). Computer Architecture: A Quantitative Approach (6th Edition). Morgan Kaufmann |
Inclúense estes catro libros como bibliografía complementaria. Os tres primeiros son específicos do desenvolvementos de videoxogos e teñen unha parte do seu contido adicada a aspectos de depuración, profiling e rendemento. O cuarto libro, Hennessy&Patterson, é un clásico da arquitectura de computadores e pode axudar a profundizar en temas de explotación da xerarquía de memoria, multiproceso, etc. O libro de Robert Nystrom, Game Programming Patterns, está dispoñible en liña de balde aquí: http://gameprogrammingpatterns.com |