Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Xogo de empresa | Código | 611507002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Estudo de casos | Análise sistemático i en profundidade sobre un conxunto de feitos e problemas presentes nun determinado caso empresarial sobre o que os alumnos deben dar resposta e formular as solucións máis oportunas |
Simulación | Consistirá na realización de simulacións con diferentes políticas diseñadas polo propio estudante. A súa realización aconsella seguir unha serie de etapas: 1. Identificación do patrón dinámico de comportamento que se pretende xerar. 2. Establecemento dunha hipótese de partida. 3. Plantexamento do diagrama causal a partir do modelo de simulación de soporte. 4. Análise descritiva das políticas implantadas no modelo. 5. Análise dos escenarios contemplados no modelo. 6. Implementación de simulacións a realizar co modelo e conclusións obtidas. Unha vez expostas as diferentes políticas e seleccionadas as máis convenientes o alumno participará na fase competitiva do xogo na que se enfrontará con ditas políticas a escenarios descoñecidos para el e a competidores dos que descoñece as súas correspondentes políticas. |