| Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
| Asignatura | Modelos e teorías lingüísticas e a súa aplicación á lingua inglesa | Código | 613505007 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Descrición |
| Lecturas | Os estudantes terán que facer as lecturas básicas indicadas que lles permitirám levar a cabo as demáis tarefas. |
| Discusión dirixida | Os estudantes serán confrontados a preguntas de carácter xeral co obxecto de dar pé a unha discusión na aula. Terán que apoiar os seus argumentos nas lecturas feitas e nas explicacións da profesora. |
| Actividades iniciais | A partir das lecturas e as explicacións da profesora os estudantes terán que responder a preguntas breves de carácter oral na aula. As súas intervencións serán consideradas participación na aula. |
| Prácticas a través de TIC | Elaboración de cuestionarios, recensións e outras actividades que serán entregadas a través da plataforma educativa da UDC. |
| Aprendizaxe colaborativa | Elaboración e presentación de aspectos concretos de cada tema que se farán en parellas. |
| Mapa conceptual | Os estudantes irán elaborando un mapa conceptual a través dunha ferramenta informática ao longo do curso. O devandito mapa será entregado en formato PDF ao final. |