Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Modelos de interpretación literario-cultural nos países de fala inglesa | Código | 613505008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | Traballo escrito sobre textos primarios ou secundarios relacionados co programa (2.000 palabras aproximadamente) | 20 | |
Sesión maxistral | Descripción e análises críticas dos textos e periodos estudiados. | 10 | |
Discusión dirixida | Contribución activa aos debates sobre temas propostos | 20 | |
Lecturas | Lecturas criticas dos textos asignados | 20 | |
Presentación oral | Presentación oral na clase das análises dos textos propostos | 20 | |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Asistencia e informes sobre os encontros relacionados coa asignatura | 10 | |
Observacións avaliación | |||
<p>Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.</p><p>Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo.</p><p>Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación de Non Presentado.</p><p>Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades.</p> |