Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 4 | Código | 613G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Competencias orais: saber desenvolverse oralmente con falantes nativos e non nativos; proporcionar información, expresar e xustificar opinións, realizar comentarios axeitados, expresar acordo e desacordo, comparar, describir e especular. En resumo, os alumnos deben ser capaces de levar a cabo a comunicación eficaz, e de responder plenamente aos estímulos orais. | A6 A15 |
B4 B5 B6 B8 B10 |
C2 C4 C7 |
Comprensión auditiva: comprender distintos tipos de discurso auténtico; monólogos, avisos, programas de radio e televisión, relatorios, anécdotas, interaccións entre varios falantes á vez, entrevistas, debates | A6 A9 |
B8 |
C2 C3 C7 |
Escritura: saber redactar varios tipos de textos, como cartas, artigos, ensaios, textos informativos, propostas, queixas, informes e recensións. | A6 A9 A10 A11 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 C3 C4 |
Lingua e uso: posuír un vocabulario xeral amplo; coñecer frases e colocacións comúns, matices, verbos con partícula, modos de enlazar oracións; realizar transformacións gramaticais con soltura | A6 A10 |
B4 B5 |
C2 C7 |
Competencia lectora: comprender unha variedade de textos auténticos procedentes da prensa, obras de ficción, ensaios, materiais de promoción ou de publicidade. | A1 A2 A6 A11 |
B3 B6 B7 B8 |
C2 C4 C7 |
Gramática: demostrar comprensión e dominio da gramática inglesa acorde con un nivel C1. | A6 A15 |
B3 B8 |
C2 C7 |