Escribir
|
Estilo e rexistro; linguaxe formal e informal; puntuación; parágrafo; conectores; cartas de motivación; o ensaio: tipos (ex. argumentativo, descriptivo, etc) e partes principais (título, introdución con (hipó)tese, corpo, conclusión, citas no corpo do texto e lista de obras citadas); MLA.
|
Falar
|
Participar en debates, expresar opinións e argumentos, estructurar e facer presentacións, entrevistas de traballo. |
Gramática |
Repaso e consolidación de diferentes categorías, entre outras, os verbos (modais, etc); nomes, pronomes, artigos e determinantes, adxetivos e adverbios, preposicións e conxuncións, conectores adverbiais e mecanismos cohesionadores.
Consolidación e expansión de estruturas gramaticais: voz pasiva, estilo indirecto, cláusulas de participio, oracións condicionais, estruturas de relativo, subordinadas adverbiais, oracións de énfase, cláusulas con "whoever", "whatever", etc. |
Vocabulario |
Ampliación de vocabulario, con especial atención a expresións feitas e idiomáticas.
Temas: describir compatibilidade e emocións, atopar traballo e describir destrezas profesionais, expresar opinións e debatir sobre temas e eventos actuais (diversidade, o medio ambiente, dereitos humáns, cine, música e literatura, entre outros). |