Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | O proceso de investigación en turismo: tipos, estrutura e fases | Código | 615524007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A9 C3 C4 | Valorarase o dominio que demostran os alumnos en cada unha das fases do proceso de investigación, que será posta de manifesto na explicación resumida de cada fase do proceso recollida no artigo, así como na proposta de cambio e engadido que eles propoñen. Valorarase sobre todo a autonomía manifestada polos alumnos, que demostra a capacidade que terá no futuro cando teñan que facer unha investigación. Por iso non será posible que fagan o traballo sobre un artigo dun profesor da UDC ou dos expostos polo profesor na aula e nas titorías como exemplos. |
50 |
Esquemas | A9 B1 C7 | Si elixe a opción a) valorarase a creatividade do alumno á hora de definir un tema de investigación e saber seguir os pasos concretos con metodoloxía cualitativa, cuantitativa ou a combinación de ambas as. Si elixe a opción b) valorarase a claridade do esquema para cada tema e a reflexión do alumno sobre cada apartado do temario. |
50 |
Observacións avaliación | |||
Para poder aprobar a materia o alumno necesita ter un mínimo de 5 puntos sumando o traballo (polo que se pode ter un máximo de 5 puntos) e o esquema (pola que se pode ter un máximo de 5 puntos). Observación para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: O/o alumno/a deberá porse en contacto co profesor canto antes. Os criterios de avaliación rexeranse de acordo á realización dun traballo tutelado (5 puntos) e dun esquema (5 puntos), a través dos que o/o alumno/na terá que demostrar alcanzar as competencias e os resultados de aprendizaxe da materia. É obrigatoria a realización de ambos para superar a materia. O profesor porá en práctica diversas estratexias de acordo ás necesidades que se expoñan por cada alumno/a para facilitarlle o seguimento activo da materia e a súa atención personalizada. |