Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e innovación en didáctica da matemática | Código | 652513221 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Aplicar os principios básicos da investigación sobre o traballo práctico na análise de procesos vinculados á mellora da competencia matemática. | AP1 AP3 AP4 AP6 AP13 AP14 AP15 AP16 AP17 |
BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12 BP14 |
CP1 CP5 CP7 CP8 |
Coñecer as principais metodoloxías, instrumentos e técnicas de investigación e innovación na didáctica da matemática. | AP3 AP7 AP8 AP9 AP10 AP11 AP12 AP15 |
BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP8 BP9 BP13 |
CP1 CP2 CP5 CP6 CP7 |
Coñecer e analizar a importancia dos recursos didácticos para mellorar as actitudes cara a matemática. | AP11 AP18 |
BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12 BP14 |
CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 |
Planificar investigaciones sobre problemas relacionados coa práctica, concretamente cos avances teóricos no campo de coñecemento da didáctica da matemática. | AP2 AP3 AP5 AP6 AP12 AP13 AP17 |
BP1 BP14 BP15 |
CP3 CP6 CP8 |