Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Dificultades na Aprendizaxe das Matemáticas. Enfoque Práctico | Código | 652534010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os principios, técnicas e recursos didácticos para dar resposta ás dificultadas asociadas ao uso das distintas linguaxes en matemáticas, nas etapas de Educación infantil e primaria. | AM3 AM9 |
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 |
CM6 CM7 |
Coñecer a influencia das compoñentes afectivas no proceso de ensino-aprendizaxe da matemática na Educación infantil e primaria. | AM2 AM3 AM8 AM11 AM15 |
BM6 BM8 BM9 BM11 BM12 BM13 |
CM1 CM2 CM4 CM7 CM8 |
Adquirir a capacidade de resolver situacións prácticas relativas ás dificultades da aprendizaxe da matemática. | AM1 AM2 AM3 AM8 AM9 AM16 AM17 |
BM6 BM9 BM11 BM12 BM13 |
CM1 CM2 CM4 CM7 CM8 CM10 |
Adquirir a capacidade para redactar e avaliar tarefas auténticas en matemáticas. | AM1 AM16 |
BM6 BM12 |
CM3 CM5 CM9 CM10 |
Adquirir a capacidade para promover actividades metacognitvas e de autorregulación na aula de matemáticas. | AM1 AM2 AM3 AM9 |
BM1 BM2 BM3 BM6 |
CM1 CM2 CM3 CM6 |