Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo por Proxectos en Educación Física | Código | 652534018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A1 A2 A3 A7 A10 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 | Realizaranse traballos de aplicación de contidos. Os traballos poderanse realizar individualmente ou en grupo. A docente especificará os requisitos formales para a sua presentación, tanto na sua parte escrita como na oral. O cumplimento dos requisitos será imprescindible para que os traballos sexan aceptados. | 30 |
Aprendizaxe colaborativa | A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A16 A17 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B11 B12 B13 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C10 | Traballo que ten como denominación “Trabajo por proxectos ”, será o fío conductor da materia e consistirá en levar a cabo vivencialmente un traballo por proxectos. Crearánse distintos materiais producto das vivencias desenvolvidas. | 50 |
Presentación oral | A17 B6 B7 B8 B13 C1 C3 | Consiste na exposición na clase da análise de fontes documentais e dos traballos tutelados. | 20 |
Observacións avaliación | |||
O estudantado será avaliado polos traballos tutelados (30%), a aprendizaxe colaborativa (50%) e a presentación oral (20%), que poderá realizarse individualmente ou en grupo tal e como se acorde coa docente. Para que o alumnado sexa evaluado de este modo, deberá asistir polo menos ao 80% das sesións presenciais. Si o estudiantado non chega a unha asistencia do 80% das clases presenciais deberá ser evaluado además de polos traballos tutelados e a aprendizaxe colaborativa, por una proba individual. Neste caso todos os ítems da avaliación terán una ponderación do 33% esixíndose en cada unha de elas una nota igual ou superior a 5 sobre 10. Nesta materia non se admite dispensa académica de exención de asistencia. |