Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da física e química | Código | 652601123 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A Física e Química no contexto da Educación Secundaria. |
1.1 Os obxectivos de ensino da Física e Química. A súa contribución á adquisición de competencias básicas. |
2. Selección e secuenciación de cntidos | 2.1 Que ensinar de Física e Química. O currículo oficial como referente. 2.2 A necesaria concreción curricular: Delimitación do contido escolar. Exemplificacións. |
3. Problemas de aprendizaxe dos contidos de Física e Química. |
3.1 Factores que condicionan a aprendizaxe científica. |
4. Recomendacións didácticas e recursos específicos para a ensinansa-aprenizaxe da Física e Química | 4.1 Como promover a aprendizaxe a través de actividades. Exemplificacións 4.1.1. Actividades prácticas 4.1.2. Cuestións, exercicios e problemas 4.1.3 Outras actividades e recursos |
5. Diseños de propoestas de ensinanza en Física y Química |
5.1 Tomando decisións sobre que e como ensinar: 5.1.1 Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: os estados da materia, substancias e mesturas, estrutura e propiedades das substancias, cambios químico... 5.1.2. Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: Interaccións mecánicas, ... Tipos e transformacións enerxéticas, mecanismos de transferencia)... |