Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaxe e ensino dos módulos da especialidade de formación e orientación laboral | Código | 652606621 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Identificar as funcións do profesorado de FOL e calcular as súas retribucións. | AP5 |
||
Describir o sistema de acceso a función docente no ensino público e privado e os requirimentos esixidos | AP16 |
||
Integrar o enfoque de xénero nas programacións e nas unidades didácticas e comprender o súa impartancia para acadar a equidade de xénero. | AP8 AP11 |
CM4 |
|
Analizar o organigrama dos centros onde se imparte a FP e das funcións do departamento de FOL | |||
Analizar o currículo dos módulos da especialidade de FOL e valorar as ausencias e potencialidades para formar persoas cun pensamento crítico activista sobre as desigualdades de xénero e a precarización laboral. | AP15 AP16 AP17 AP18 AP23 |
CM4 CM5 CM7 |
|
Deseñar unha programación dun dos módulos da especialidade e unha unidade didáctica da programación contextualizadas a nivel de centro e de alumnado. | AP13 AP14 AP15 AP16 AP18 AP19 AP20 AP21 AP22 AP23 AP24 AP25 AP27 AP30 AP34 |
CM1 CM3 CM6 CM7 |
|
Utilizar as TIC para a aprendizaxe profesional e para a promoción da competencia dixital do alumnado | CM3 CM6 CM7 |
||
Valorar o papel do profesor de FOL como dinamizador da formación de cidadáns críticos implicados na loita contra as desigualdades e a inxustiza social e reflectir esta perspectiva na planificación dos módulos da especialidade | AP8 AP13 AP14 AP32 |
CM4 CM7 |
|
Analizar, valorar a normativa aplicable á actividade docente na FP e trasladala á planificación dos módulos da especialidade. | AP13 |
CM4 |