Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Adaptacións Curriculares e Progr. de Desenv. Indiv | Código | 652911317 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
BLOQUE I. As respostas á diversidade dende o curriculum | 1. O marco conceptual a. A resposta á diversidade e aos problemas da linguaxe ao longo da historia b. O diálogo entre contexto social e as medidas lexislativas. 1. A atención á diversidade dende o paradigma inclusivo a. A diversidade como riqueza formativa. b. As implicacións da escola inclusiva no quefacer dos profesionais. c. A escola e os servizos de apoio ao alumnado con dificultades de linguaxe. |
BLOQUE II. Adaptacións curriculares e avalavaliación das Necesidades Educativas Especiais dende a perspectiva curricular. |
1. Dende o Programa de Desenvolvemento Individual ás Adaptacións Curriculares: Conceptos, Semellanzas e Diferenzas. 2. A avaliación das NE no ámbito lingüístico dende unha perspectiva curricular. 3. O ordenamento lexislativo das adaptacións curriculares. |
BLOQUE III. Adaptacións curriculares inespecíficas na área da linguaxe | 1. Adaptación dos contextos e das propostas de aprendizaxe para unha intervención baseada na inclusión. 2. Elaboración, selección e organización dos recursos. 3. O apoio logopédico no marco dunha proposta curricular abordada dende unha perspectiva de traballo interprofesional. |
BLOQUE IV. Adaptacións Curriculares na Área da Linguaxe |
1. Concepto de Adaptación Curricular (AC). 2. O Documento de Adaptación Curricular (DAC) |