Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos | Código | 652G01007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: O PROCESO DE ENSINO/APRENDIZAXE DESDE A PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN |
1. A transformación da educación en desenvolvemento 2. O estudo da aprendizaxe a través da Psicoloxía da Educación 2.1. O obxecto de estudo da P.E. 2.2. Os contidos da P.E. 3. A sistematización dos procesos de ensino/aprendizaxe escolar Actividades prácticas |
TEMA 2: A APRENDIZAXE ESCOLAR NA PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN | 1. Introdución 2. Principais enfoques psicolóxicos da aprendizaxe 2.1. Enfoque condutista 2.2. Enfoque cognitivo 3. Categorías/tipos de aprendizaxe escolar 4. Trazos relevantes da aprendizaxe escolar 5. Os procesos de aprendizaxe Actividades prácticas |
TEMA 3: MOTIVACIÓN PARA A APRENDIZAXE |
1. Introdución 2. Que é a motivación escolar e de que depende? 3. O compoñente de valor da motivación: as metas académicas 3.1. Metas de aprendizaxe e metas de execución 3.2. O sistema educativo e a formación de metas 4. Os compoñentes de expectativa e afectivo-emocional da motivación 4.1. As atribucións causais 4.1.1. As dimensións da causalidade 4.1.2.Consecuencias cognitivas (expectativas) e afectivas das atribucións de causalidade 4.1.3. Estilos atribucionais e motivación 4.2. O autoconcepto como variábel motivacional 4.2.1. Teoría de autovalía Actividades prácticas |
TEMA 4: COMPETENCIAS SOCIO-EMOCIONAIS | 1. Introdución 2. Intelixencia emocional 2.1. A importancia de desenvolver a intelixencia emocional 2.2. Habilidades emocionais 3. Competencias socio-emocionais 4. A práctica da educación emocional na educación infantil Actividades prácticas |
TEMA 5: FACTORES INTERPERSOAIS E CONTEXTUAIS QUE AFECTAN Á APRENDIZAXE ESCOLAR |
1. Introdución 2. A interacción profesorado-alumnado 2.1. Representacións mutuas 2.2. Efectos das expectativas na educación 3. Interacción entre o alumnado 3.1. Introdución 3.2. Preferencia e popularidade entre iguais 3.3. Nivel de participación do alumnado 3.3.1. Aprendizaxe cooperativa 3.3.2. Titoría entre iguais 3.3.3. Colaboración entre iguais 3.4. A construción do coñecemento na interacción entre o alumnado 3.4.1. Mecanismos interpsicolóxicos 3.4.2. Factores moduladores Actividades prácticas |