|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A3 |
Coñecer os fundamentos de atención temperá. |
| A4 |
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
| A5 |
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico. |
| A6 |
Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción cos iguais e os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. |
| A9 |
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. |
| A10 |
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo. |
| A11 |
Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar. |
| A12 |
Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
| A13 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
| A22 |
Atender as necesidades dos estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
| A23 |
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil. |
| A24 |
Dominar as técnicas de observación e rexistro. |
| A25 |
Abordar análises de campo mediante metodoloxía observacional utilizando tecnoloxías da información, documentación e audiovisuais. |
| A26 |
Saber analizar os datos obtidos, comprender criticamente a realidade e elaborar un informe de conclusións. |
| A39 |
Elaborar propostas didácticas en relación coa interacción ciencia, técnica, sociedade e desenvolvemento sustentable. |
| A40 |
Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. |
| B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B9 |
Autonomía na aprendizaxe. |
| B10 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B11 |
Capacidade de busca e manexo de información. |
| B13 |
Capacidade para actuar de maneira sustentable na defensa do medio ambiente. |
| B14 |
Capacidade para detectar as súas propias necesidades de aprendizaxe ao longo da vida. |
| B20 |
Coñecemento de outras culturas e de outras costumes. |
| B22 |
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. |
| B23 |
Habilidades sociais para exercer o liderado na aula. |
| B24 |
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |